lugn och ro

Hmm gillar inte riktigt det nya upplägget på administrationsläget på min blogg. Man är tydligen tvungen att klicka specifikt på kommentarer för att se nya nu för tiden. Det hade ju inte jag fattat :(. Vips så låg där flera stycken för februari som jag inte läst. En från gamla vännen P som nog undrar varför jag inte hört av mig.. nu vet du.. mail på g. :)

Det är för övrigt lördag. Jag är utsövd, lördagsseg men ändå i fullt pysselmode. Idag ska här ordnas saker. Sambon och hunden ligger kvar och myser i sängen men jag blev rastlös som jag alltid blir när jag sovit klart.

Det känns som att det var längesedan det var en sånhär lugn lördag. Det ska bli rostmackefrukost till melodikrysset. Skönt!

Igår var M här och plågades med skidskytte av oss medan vi drack en massa te och åt massor av kakor som hon hade med sig. Vi vart ruskigt mätta, dessutom satte vi på tre personer i oss en sån där strut Årechoklad, huga. Nu behöver jag inte ha mer socker på en vecka eller så. Men gott var det :)

Nu morgonte!

Kommentarer
Postat av: Petra Hultgren

vill bara säga att jag faktiskt gick NED i vikt (inte så normalt, jag vet) under min graviditet. Eller iaf slutade det på minus när jag vägde mig på BB inför hemfärden, jämfört med vad jag vägde när jag skrev in mig på MVC. Iofs har jag ju "lite" extra att ta av så det var ju bara bra! Jag tyckte också att min mage växte sakta i början, men lugn bara du hinner nog få mage så du tröttnar på det ;)

2010-02-27 @ 14:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback