Aj

Sambon bestämde ju att jag behövde träna, för mitt eget bästa. Mina ben tycker inte om honom idag. Stackars musklerna fick nog en chock. Och jag är inte säker på att magen tyckte att det var en bra idé. Det gör inte ont, ingen muskelvärk eller annan värk heller för den delen men det finns en liten obehagskänsla där. Får se om det är borta imorgon för då är det säkert bara min inbillning.

Igår kväll fick jag tummen ur och beställde lite mammabyxor från La Redoute. Dock verkar de ha leveranstid på minst en vecka. Så jag får väl ge mig till tåls. och försöka ha tights på mig resten av veckan.

Vad gäller våra spel från Amazon så har dock tålamodet snart tagit slut. Idag är det 13 dagar sedan pengarna drogs och grejerna skickades. De räknade med leverans 21/1. Paketet är alltså 6 dagar sent nu. Ingen uppdatering om leveransdatum finns på hemsidan. Mutter morr. Jag vill ju spela Simpsons-spelet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback