Jubel och fröjd

Bilen är hel, det var lättfixat och det kostade inte skjortan. Lysande alltså! Dessutom fick vi skjuts av snälla kollegan D ut till verkstan. Tack och bock.

Apropå goda nyheter så tänkte jag dela med mig av den här:


Tyvärr är den lite på fel håll men det syns ju i alla fall :) Som sagt till faderns stora lättnad bara en och inga konstigheter med den. Nytt beräknat datum om jag inte nämnde det innan är 2/7. Sista månaden kommer att bli varm...

Imorgon börjar min kurs som jag tack och lov fått lov att gå på arbetstid, Yay! Här ska skrivas.
Sedan har också sambon tvingat på mig att jag måste träna en gång i veckan för mitt eget bästa så imorgon ska jag låta honom släpa ner mig till gymmet efter jobbet.

Kvällens tacoafton förlöpte väl, dock en deltagare mindre än vanligt. Vi spanade Frostbiten. Riktigt rolig svensk vampyrfilm för dig som inte sett den.

Nu ska här sovas, förhoppningsvis utan vampyrdrömmar av den läskiga sorten ;)

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback