Lång dag

Det känns som en lång dag, jag börjar bli riktigt trött, ska krypa ner i min varma säng och sussa.
Ändå hanns det med en hel del, promenera långt med hunden, handla lite kak-ingredienser, baka inte en utan två kakor(nån som vill hjälpa till att äta upp?), lösa melodikrysset(slog bara upp en sak, det ni!), diska inte bara en utan två gånger, laga lunch med matlådor som följd och titta på skidskyttetävlingarna på tv.
Sedan har vi avrundat kvällen med sista avsnitten av Bones säsong 1. Så nu får jag börja knapra på nästa box.

Imorgon fyller pappan år, Jag får försöka fixa något slags present som kanske går att skicka, vore behändigt. Vi hinner inte åka dit :( Han kanske vill ha en tröja som det står morfar på ;) hehe

nej.. nu sova..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback