blandat fluff

Igår hade vi besök av mamma. Hon försedde oss med en kylväska! (tack mamman) Jag hade visst nämnt på telefon att vi letat efter en så då åkte hon och köpte det. Dessutom bjöd hon på lunch och försedde Hilda med mer kläder och kramdjur. Hopplösa föräldrar som skämmer bort oss ;)

Det har slutat vara så hiskeligt varmt. Nu är det uthärdligt och igår regnade det igen. Idag tog vi en lång promenad med Hilda och varsin glass i handen. Det var riktigt skönt.

Resten av dagen ska ägnas åt pappersarbete, det är en hel del blanketter och annat som ska ordnas med när man får barn tydligen. Det är föräldraledigt, skattemyndigheter, barnbidrag och lite annat. så det är bäst att avsätta lite tid till det.

Sa jag förresten att det går framåt på jobbfronten, pratade lite med närmsta chefen när vi var nere på jobbet häromdagen. Förhoppningsvis blir det inget glapp från det att min tidigare anställning gick ut. Jag håller mina tummar, men som vanligt räknar jag inte med det. Då kan man bara bli positivt överraskad :)

Nu är det matdags.. för Hilda alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback