dygnsrytm

Man får en aningens ändrad dygnsrytm när man har barn. Oftast vaknar jag inte förrns typ nu kl.10. Idag skulle vi dock på återbesök på sjukhuset med hilda så det blev uppstigning straxt efter 7. Det var tungt att gå upp eftersom lilla fröken promt skulle ha mat vid 5-snåret, jag hade ju hoppats på att hon skulle sova till 6 åtminstone.

Väl på sjukhuset tyckte de att hon såg fin ut, infektionen har gått tillbaka och gulheten är på tillbakagång. Några dagars medicin till och lite mer sol för lilla prinsessan så är allt bra igen.

Vi passade även på att lämna tillbaka bröstpumpen, har inte använt den på ett par dagar ändå för man hinner inte, dessutom är det lite sent för att den ska göra någon skillnad. Får se vad den saftiga räkningen blir på :)

Eftersom vi redan är vakna och igång så ska jag se om jag inte hinner till maxi och leta amningsbh. Att bara ha en räcker inte långt.
Jag släpte även iväg sambon på nöjen, han åkte till golfbanan :). Det var längesedan och han behövde öva lite.

Förhoppningsvis gör all denna aktivitet att vi somnar tidigare ikväll alla tre och att det här med dygnsrytm tar ett steg framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback