på begäran

Det har varit lite segt de senaste dagarna för lilla prinsessan vill inte sova på nätterna. natten till igår höll hon låda till 03 och inatt till 05. Jag börjar längta till den dag då jag kan få 8 timmars sammanhängande sömn igen.. det lär väl dröja några år ;)

Annars har vi det bra. I tisdags hade vi besök av M och N, det var jättetrevligt. Igår var min famlj här och hälsade på. Det var också kul. Mamma och pappa fyllde upp vår frys och mormor fyllde på kakförrådet ifall vi skulle få mer besök. Vi får se när vi orkar äta upp allt. M lämnade ju lite muffinsar i tisdags också som jag inte vet om de gått åt eller inte.

Hilda äter nu bättre, nästan som hon ska, men hon har fått lite bebisfinnar. De ser riktigt otäcka ut, fula gula svullna saker. De beror tydligen på hormoner och försvinner av sig själva om någon månad men ändå. Det ser så läskigt ut. Och sen så är hon lite kinkig för att det är varmt. Det är hennes pappa också ;) så jag får försöka hålla huvudet kallt och stå ut med dem båda två.

För att fjäska lite för er på jobbet så kommer här ett par bilder :)
Först ut är Marsipulamigreppet:


Tätt följt av premiärturen i vagnen:


Idag införskaffade vi för övrigt både nyckel till barnvagnsförrådet och ett personnummer till lilla fröken så nu ska vi nog lösa de flesta av ilandsproblemen.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hallå där vännen!

Tänkte att nu är det alldeles för länge sen jag fick ett förvirrat SMS och sen inte har hört nåt, men som den icke-bloggare jag är tog det tills idag innan jag kom på att du är en bloggare, så nu kikar jag in här.



Det var väldans så fort allt gick på slutet och det är ju bra att ni har börjat komma någorlunda i fas nu! Stort grattis till lilla prinsessan!



Kram Cissi

2010-07-05 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback