varm och trött

Idag är det lite kvavt. Jag är tung i huvudet på det där jobbigt sättet som inför åska. Jag hoppas dock att vi slipper det.

Vi är hemma igen efter vår lilla utflykt. Vi anlände vid 20.30 tiden och upptäckte att sambon i iver att spara el slagit av vår lilla nätverkslåda(internet och telefon) och därför har ingen kunnat ringa oss. Förhoppningsvis har det inte ringt någon som ville något viktigt :).

Det är lite trevligt att ha ett hus man kan rymma till lite då och då. Det blir nog fler sådana utfärder.
Målandet av fönstren är avklarat och det ser rätt fint ut. Dock var det lite skräpigt på golvet. Sambon jagar dock skräpet med snabeldraken så det blir nog fint igen.

Lilla prinsessan har börjat sova längre på nätterna. En natt sov hon mellan halv ett och 8 på morgonen, så utvilad har jag inte varit på länge :). Imorse bestämde hon dock att hon var hungrig vid halv 7 men det är ju ändå inte så illa. Det börjar ordna till sig.

Resten av kvällen ska jag bara dricka massa vatten och pyssla med småsaker. Det är vad man orkar i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback