det blev pluggat idag med

Jojo. En errata på lite mer än 4 sidor är upprättad. Ingen tät text vill säga men saker som jag upptäckt är direkt felaktiga och som bör rättas till. Ska läsa uppsatsen på tisdag igen och se om jag hittar något mera.
Jag var inne och sparade ner uppsatsen från min jobbmail och såg att jag hade fått mail från min examinator som jag givetvis inte kunde låta bli att läsa och han verkade tycka att uppsatsen på det hela taget var bra men att det finns saker att rätta till. Skönt. Då kommer han inte att underkänna mig i alla fall. Men det trodde jag inte heller och att jag skulle behöva rätta till saker är ju inget konstigt. Om jag själv inte hade hittat några fel nu när jag läste däremot hade jag blivit oroad.

Nu är det dags att sussa men först en tur med monstertaxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback