Detta är dagen

Jojo. Idag ska det ske. Sista handen ska läggas vid ex-jobbet. Några justeringar till ska göras. Jag ska infoga mina bilder, det ska in en framsida och så väntar jag spänt på de sista kommentarerna från min handledare. Förhoppningsvis tar detta inte hela eftermiddagen/kvällen utan jag hoppas kunna slappna av framåt aftonen. Imorgon ska jag lämna in. Planen är att lämna in på förmiddagen så att jag hinner spana igenom den en sista gång.

Nu ska jag bara leta upp en energigivande banan och sedan blir det åka av.

Kommentarer
Postat av: Thurz

OOH va spännande, lycka till!

Postat av: Mie letar guldkanter

Jag håller alla tummar! Even if it should start raining cats and dogs;)

2010-06-03 @ 11:38:19
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback