Färdigt och nya bekymmer

Så.. nu är det färdigbråkat med uppsatsen. Förhoppningsvis för gott men i alla fall för idag.

Så nu tog jag mig lite tid åt att läsa igenom saker på försäkringskassan. och jo självklart är jag sent ute som vanligt, men det löser sig säkert. Jag borde förmodligen haft en plan redan för flera månader sedan men eftersom det inte finns någon riktig plan för en massa olika saker så har det varit svårt att få ihop något som kan kallas plan för egen del. Jag börjar med steg 1 i deras steg-för-steg-hjälp så kommer jag nog framåt i alla fall.

Nu när det faktiskt är semester på riktigt så ska jag ägna eftermiddagen åt att tvätta bebiskläder och inventera och se vad jag behöver köpa extra. Det börjar ju helt klart dra ihop sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback