måndag

En ganska lång dag blev det till slut. Den känns ganska lång i alla fall. På jobbet går det långsamt men säkert framåt. Imorgon är en dag utan möten så jag ska försöka få till de sista stora sakerna jag jobbar med och sedan ta itu med sparande och rensande.

När jag kommer hem imorgon så blir det en genomläsning till av uppsatsen som jag nu har i utskrivet skick och finputsandet av errata-listan. På onsdag är det dags.

Kvällen idag avrundades med tacos hemma hos N. Hon hade lagat sin mumsiga citronmarängpaj till efterrätt. Den kan jag äta hur mycket som helst av i vanliga fall. Nu var det en räka i vägen som sa stopp, typiskt :)
Vi satt dessutom och skrattade mycket gott till the IT crowd. Hiskeligt roligt är vad det är.

Nästa vecka blir det tacos hos herr grefve på landet och sedan sommar- och bebis-uppehåll.

Apropå bebis så är jag nästan säker på att den har inlett operation vända på sig. Något är inte sig likt och det har varit mycket bökande de senaste dagarna. Det märks på fredag vad ultraljudet visar.
Vi var och fixade hyran av bilbarnsstol idag, det var hur smidigt som helst och det verkar som om vi inte alls kommer att behöva betala för stolen eftersom vårt försäkringsbolag kommer att göra det. Sambon ska reda ut detaljerna imorgon.

Nu ska det sussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback