morgontidning

Det är en liten speciell känsla att få morgontidning. Vi prenumererar sedan i tisdags på SLA över sommaren. Vi började prata om att ha tidning när jag är mammaledig så att jag hänger med i världen och när vi sedan fick ett bra erbjudande i brevlådan så var det bara att slå till.
Så imorse kunde jag göra som jag sett grannarna göra när jag går förbi med hunden på morgonen, bara glänta på dörren och plocka in en slät och fin tidning till bara mig... eh.. oss ;)
Vovven undrade givetvis vem som kom så tidigt eller om jag tänkt gå ut utan honom men jag tror han fattade efter en stund. Men jag har kommit fram till att jag nog inte får ge sambon båda delarna av tidningen på en gång på morgonen för han kommer inte iväg till jobbet :)

Man får veta mycket bra i tidningen, som att det är rea på polarn & pyret idag med extraöppet. Dit får vi ju masa oss efter eftermiddagens utflykt till kss. Jag inventerade och tvättade bebiskläderna igår och vi behöver byxor till bebisen. Visst är det sommar och varmt men bebisen ska tydligen vara lite frusen när den kommer ut.

Idag ska semestern ägnas åt att tvätta lite till(bebisfiltar t.ex.) samt att baka banankaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback