om studenter och bebisar

Efter lite sightseeing i de inre delarna av närke kom jag till slut fram och student kunde firas. Det regnade inte förrän till kvällen så frågan var väl hur blöta de blev inatt när de var ute och åkte vagn.
Har burit, sniffat och klappat på kusinbarnet som för tillfället är världes sötaste bebis. Eftersom min kusin är adopterad från korea och hennes sambo är svensk så är lille sonen en såndär riktigt söt blandning. Just nu liknar han mest sin mamma. Alla färger är hennes. Hur go och snäll som helst, inte ett pip på 4 timmar trots den massiva folkstormen och lika nöjd vem som än bar på honom. En sån bebis har jag också beställt, hoppas bara det levereras också.
Just nu är det rätt lugnt i magen, inatt var det mera livligt och jag fick vända och vrida på mig en del. Men det envisa lilla livet vill fortfarande inte vända på sig utan ligger huvud upp och fötter ner. Men det gjorde visst jag också säger mamma, ända tills straxt innan det var dags så jag håller mina tummar. På det stora hela verkar min graviditet likna den som mamma hade med mig och det gick ju bra.. förutom att jag visst nockade ett revben på mamma :)

Hör du det räkan.. låt bli revbenen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback