sommartider? nej nej!

*mutter morr*
Glad i hågen åkte jag med sambon ner till jobbet för att brotta mig in på biblioteket och leta upp de sista sidnumren. Och brotta hade jag behövt göra för nu har de börjat med sina hiskeliga sommartider igen. öppet 10-14 på vardagar.. på en högskola som har massa sommarkurser, och ni kan ju gissa när den undervisningen är förlagd.. jojo ungefär exakt samtidigt. Eftersom jag schemalagt det själv så vet jag ju.

Så det enda jag fick gjort var att pilla ihop min examensansökan. Den ligger nu och väntar på sambons skrivbord tills jag orkar vända nedåt igen. Ska nog försöka kombinera det hela med lunchpromenad för vovven så jag slipper gå så mycket, bebisen är tung.

Så nu ska jag se om jag inte kan fixa några smågrejor till med uppsatsen, ett par små exempel som ska rättas till. Det ska förhoppningsvis gå enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback