bebisprat

Bestämde mig för att jag inte pluggar idag utan tar det lugnt och tar hand om mig istället. Plugga blir det imorgon.

Jag surfade lite barnkläder på tradera, det finns hur mycket som helst som man kan få för en tia bara. Det är som att vara barn i en lösgodisaffär :) . Blev jättesugen på att köpa på mig lite grejer redan nu om man hittar något snyggt och praktiskt. Då slipper man stressen sedan.

Tittade också in på
Gravidguiden. Det står lite vad som är vanligt under graviditeten och talar om vad som händer i kroppen. Kan ju säga att det inte är svårt att hitta var man själv befinner sig. Jag platsar riktigt bra under v.24-25. Det står att man drömmer mycket och livligt,..jotack.. framtidsapokalypser och allt möjligt konstigt.
Det stod också att bebisen börjar ha det trångt och trycker på urinblåsan.. Nähä.. säger du det ;). Jag är i konstant behov av närhet till toalett.

Något annat som vi tidigare konstaterat är att bebisen börjar uppfatta och reagera på ljud. Sambon tycker att vi ska spela Slipknot för den.. behöver jag säga att jag inte är av samma åsikt. Jag tänkte lite mera harmonisk och melodiös musik. Än så länge tror jag att jag vinner. Mest för att inte jag heller vill höra Slipknot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback