pyssel när allt är väl

Idag blev det en hushållspysseldag. Sambon har migrän i sovrummet så jag passade på att lägga beslag på resten av lägenheten. Det har körts diskmaskin och tvättmaskin, diskats och lagats kvällsscones. Nu stundar bara en liten tur ut med vovven så blir det säng sedan.

Imorgon har jag tagit ledigt så att jag kan sitta här hemma och plugga. Måste fixa mycket med ex-jobbet de närmsta veckorna så om jag inte är kontaktbar så vet ni vad jag gör. Min bästaste handledare har dock försäkrat mig idag om att jag är på rätt spår och att lite mer bakgrund så är det snart dags för nästa steg. Gött. Sedan avhandlade vi lite barnafödande och spännande barndomsfakta om Timo Räisanen vars mamma har skrivit en bok som jag läser till ex-jobbet och som min handledare känner. En ganska upplyftande handledning alltså.

Igår var vi på koll på mvc. Alles in ordnung. Räkans hus beräknas vara 22 cm och räkan själv väger ca 700g vid det här laget. Att jag inte ökat en massa i vikt har alltså sin förklaring. Det är alltid skönt att veta att allt är som det ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback