ett ganska gott dagsverke

Det blev 7 timmar pluggat, alla uppsatser är nu lästa. Nu ska jag "bara" räkna alla felen samt kontrollera eventuella tveksamheter. Det kommer nog ta ungefär lika många timmar imorgon. Sedan ska jag korrigera alla anteckningar på själva uppsatsen som jag fick i onsdags, det kommer nog ta halva söndagen. Andra halvan av söndagen kommer nog behöva ägnas åt operation tömma vardagsrum, för på måndag kommer målarfirman igen. De hävdade att de skulle vara klara på en dag men jag vågar inte vara så optimistisk så imorgon börjar även operation "flytta tacos".

På onsdag och fredag nästa vecka ämnar jag ta semester och jobba på mitt examensarbete. Jag behöver skriva analys så att det ryker. Inlämningsdatumet är nästan overkligt nära så jag behöver koppla på något slags överväxel. Undrar om jag har någon sådan kvar.. det var längesedan man testade den. Har nog inte pluggat såhär motiverat sedan hmm ja en vår för ett antal år sedan när jag tog igen gamla kurser och levde på ingenting. Nu har jag ju något att leva på och förhoppningsvis blir det ännu bättre när jag väl är klar.

Efter ett ganska gott dagsverke så är jag nog såpass nöjd att jag kan gå och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback