gott och blandat

Idag är det en hemmapluggsdag. Ska straxt ta itu med det sista felräknandet och slå upp ett antal ord, begrepp och företeelser. Det jag inte lyckas få svar på ska jag ta med min handledare imorgon och sedan börjar skrivandet av analysen. Eller kanske redan idag om jag hinner. Bara två veckor till inlämning nu men som tur är har inte paniken stigit till ohållbara nivåer ännu. Jag vet vad jag har att göra och att jag inte hinner göra något annat de närmsta veckorna.

I måndags tog M över tacokvällen eftersom vi hade ett nytt moln av spackeldamm i lägenheten, tackar för detta. Extra mumsig paj hade hon lagat också. Får se hur vi toppar det nästa vecka då vi vågar släppa in folk här igen. Igår var kvartersvärden här och satte upp nya gardinfästen, själva hängarna fick vi dock inte så jag ska se om vi har gamla kvar annars blir det till att gå till närmaste affär och köpa nya.

Igår var vi på personalfest/middag. God mat och ganska trevligt. Men det blev lite långdraget, kaffet serverades nog vid 22.30 så vi var inte hemma förrns strax innan midnatt. Det är lite ovanligt sent för en tisdagskväll. Så det passade exra bra att ha semester idag. Sambon däremot traskade iväg till jobbet men var inte alls särskillt pigg. Han drack ju dessutom vin till maten, hehe ;)

Igår kom också en söt babymössa i posten och om nån dag ska det dimpa ner en omlotttröja. Brukar smita in på tradera någon gång på kvällarna och se om där finns något jag behöver. just nu letar jag sparkdräkt, pyjamas och byxor. Det finns ju en hel del men det ska vara rätt pris också.

Tror bestämt att det är dags för en förmiddagssmörgås innan jag börjar arbeta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback