haveri! sabotage!

För att inget ska få vara riktigt bra så bestämde sig vårt grafikkort för att gå hädan natten mellan onsdag och torsdag. Detta innebär att jag får det fasligt svårt att skriva på mitt examensarbete eftersom man inte ser något på skärmen. Kunde detta ha hänt mer olägligt, typ 2 veckor innan inlämningsdatum. *morr*

Jag har över helgen lånat en dator från jobbet och trevligt nog så funkade det att ploppa i internetsladden och allt funkade. Det innebär att jag kan fixa de sista uppslagen i uppsatserna som jag tänkt mig. Dock kan jag bara låna datorn korta stunder så i veckan kan jag bli så illa tvungen att sitta på jobbet på kvällarna.

Nytt grafikkort är beställt så det borde dock vara på plats innan helgen vilket vore mycket trevligt eftersom det då är dags för sista rycket. Det vore ännu bättre om det är här redan på onsdag eftersom jag tänkt vara ledig på torsdag och sitta hemma och skriva och kan jag inte låna hem en dator då så är det ganska meningslöst.

Jag har inte tid med sånt här, varför händer det alltid sånthär när man har minst marginaler? Vet inte varför jag frågar eftersom jag har svaret: Lagen om alltings jävlighet!

Ska ta en liten söndagsdusch och sedan sätta igång med plugget medan datorn finns här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback