helg och släpphänta ugglor

Så skönt det var att det var helg. Visserligen sov jag inte alls så länge som jag hade tänkt eftersom sambon drog iväg till golfbanan tidigt. Men jag har klarat av morgonrundan med hunden och kan nu slappna av ett antal timmar fram över.

För övrigt fick jag bända loss ett muskadaver ur vovvens mun. Säkert nån uggla som tappat sin middag. Slapphänta djur. Eftersom vovven redan hade fått frukost så tyckte jag det var onödigt mycket efterrrätt. Så nu måste jag göra rent mina handskar på något bra sätt. De är smått läskiga fast det är nog mest hundsaliv, men jag tror inte det är särskillt bra för skinnhandskar.

Först ska jag äta lite frukost och sedan ta itu med spackeldammet och inflyttning i sovrummet. Det vore ju trevligt om vi kunde få lägenheten någorlunda bebolig igen, åtminstone till på söndag då vi måste knö ihop allt igen :)

*kurr* räkan vill ha risgrynsgröt

Kommentarer
Postat av: Snjodis

Haha, jag läste musk-adaver.

Vad fasen är det? Något hemligt verktyg som ugglor använder? Ett fancy namn på en gren som skall ingå i dess rede? Jag förstod inte vid denna nyvakna timma alls vad ett musk-adaver vad.

Sedan besannade jag mig och så humorn.

2010-05-13 @ 09:19:44
Postat av: Lisen

hej!!!!!!!! <3

fick din hemsideadressa av din mor som jag träffade i örebro idag på daniels ordinationsfest...

har tönkt på dig så mycket alla dess år vi inte setts. fick din mejladres av anna i vintras, när hon berättade att du har knodd på G...=) det känns som det var alldeles för länge sen vi uppdaterade oss om varann...=/

hoppas allt är bra med dig. o lilla familjen, med hund o pojk o bebbe.

saknar dig ska du veta!

massa kramar, Lisen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback