idag blir vi inne

I måndags puttade jag vagnen till sångstunden halvvägs upp på berget i snömodd. Igår puttade jag vagnen till bvc och sedan runt kvantum i snöstorm och oplogat väglag. Idag bestämmer jag att jag inte ens tänker försöka gå ut, även om det innebär att jag får gå runt med min klump i sele halva dagen.

På bvc igår konstaterades att hon nästan väger 8 kilo! Inte konstigt att jag tycker hon är tung. Hon är 65 cm lång så det är definitivt dags att lägga bort kläderna i stl 62. Huvudet verkar också växa för snart kan hon inte ha en enda mössa. Förhoppningsvis har hon växt i några av de stickade som finns. Det passar bra när det är kallt.

Eftersom hon fick sprutor igår så var hennes nattsömn idag inget vidare, tack och lov somnade hon om efter maten vid 6 och snusar fortfarande. Dock ska jag förbereda lite mer mat för när hon väl vaknar så är det nog bråttom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback