jisses

Ett kalas till! Är hemkommen från "chefens" årliga halloweenlunch. Nästan alla kollegorna och nästan alla deras barn i ett stort vardagsrum. Det blir högljudt och varmt men mycket trevligt :) Har ätit ännu mera mat av alla möjliga slag så nu blir väl magen knasig. Hilda uppförde sig fint nästan hela tiden. När jag började göra mig redo för att gå hem så hade hon tröttnat och vart på lite skrikhumör. Bara vi kom ut i vagnen så blev hon glad och pratade glatt med mig och sin leksak en lång stund innan hon somnade.
Hon sover nu fortfarande vilket bara är bra för då orkar hon nog med kvällens tacos i grannstaden hos M & J. Frågan är om mamman gör det :)
Ska göra rent hennes nappflaska så det är fixat när hon vaknar och sedan ska jag nog ta en liten lur jag med om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback