vilken dag!

Gårdagen var en lång dag, fylld med mat, dryck, kakor, släkt, vänner, presenter och disk. Jag toppade det hela med att vara stressad hela förmiddagen. Det gick över frammåt halv 3 tiden när alla hade kommit och vi var igång med ätandet.
Hilda fick sitt namn och sina faddrar men tog det hela med ro och sov nästan genom hela festen. Fram emot fyra-tiden vaknade hon så vi fick lite foto-tillfällen. Sysslingen London tyckte hon var rätt rolig och ville gärna hålla och peta. Han har utvecklat gummiarmar så allt ömtåligt som man tror att man ställt utom räckhåll bör ställas undan lite till :) Hilda har inte riktigt kommit så långt än.

Tyvärr fick vi några sista minuten återbud så vi var några färre än tänkt men det var lite tur i oturen för maten tog tvärslut. Hade alla kommit så hade det kanske blivit lite knapert. Maten var för övrigt supergod och jag tror jag kommer rata de andra cateringställena efter det här.

Vi har halva kylen fylld med efterrätter. Förmodligen eftersom alla åt så mycket mat :). Ska ta med oss en tårta till tacosen ikväll. Annars blir den bara stående och oätlig.

Hilda somnade nu i bilen på väg tillbaka från städavstämningen på Aspö, trodde inte hon var mer trött men så kan det gå. Jag ska dricka kaffe och förbereda för dagens halloween-utflykt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback