frusen och besök

Idag är jag minsann lite frusen. Kan det månne bero på den blöta snön som envisas med att falla från himlen? Jag misstänker det.
Har haft besök av mamma, det var väldigt trevligt och väldigt behändigt. Hon passade hilda medan jag kunde ägna mig åt att tvätta och lite annat pysslande här hemma. Det var välbehövligt. Så nu har vi massa rena kläder, mattor, kuddar och sånt som behövt tvättas ett halvår eller så :). Jag har även förpassat sommarkläderna till källaren och min symaskin fick åka med mamma hem till mormor som ska fixa så att den lagas.
Hilda har fått en ny klänning som hon ska ha på söndag, den är så snygg(utan en gnutta rosa). Och så handlade vi en del annat smått och gott som vi ska ha.
Nu ska vi bara planera resten av inköpen och hur vi ska lägga upp veckan som kommer. Det är mycket att tänka på, eller ja.. det känns nog som mer än det är eftersom jag inte alltid har tid att fixa saker just när jag kommer på dem.

Just nu sover hilda eftermiddag och vi päser lite efter söndagsmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback