hinner inte

lite trött, lite panikkänsla(som jag visserligen skapat delvis själv) men jag ska nog reda ut detta. Har ägnat förmiddagen åt vår inbjudan, adressskrivande/letande och nu ska jag hitta en brevlåda som inte töms kl 10 på morgonen som den utanför oss eller kl 14 som den nere vid jobbet. Jag hann inte med någon av dem men jag hoppas vara klar tills ikväll och då kan sambon posta dem.

Måste även ha fler kuvert och frimärken, måste ringa mamma för ett efternamn och kolla på nätet hur man bäst bjuder särbos (har noll koll).

Nu ska jag göra ett försök att skriva ut inbjudan, vår skrivare gör en snygg rand på ena sidan pappren. Går det inte får sambon rycka in.
Det är inte riktigt min dag idag, hinner inte alls det jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback