bortblåst

Efter andra natten i rad med lite för lite sömn är jag rätt mör och tänker nog ställa in dagens promenad och istället få skjuts ut till dagens utflykt. Dessutom verkar det fina vädret som förutspåddes igår vara bortblåst så det bidrar också till min promenadovilja. Jag ska på trivselträff med kollegorna och U har erbjudit sig att skjutsa så jag ska ringa henne.

Tacos hos herr grefve gick fint, katten tyckte att hilda luktade konstigt och tassade ut ur vardagsrummet så hennes far kunde pusta ut. Exakt varför han tycker så illa om katter kommer jag nog aldrig att förstå.
Grefvens gästrum passade utmärkt som skötrum och jag fick blöjbytesassistans av N. Sedan åt vi högvis med tacos och självklart grefvens beryktade efterrätt.. nu med ännu fler ingredienser. Tror inte det finns någon ände på vad man kan stoppa i den :)

Nu sover hilda förmiddag och jag ska passa på att förbereda allt för vår utfärd senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback