dagens ikea-pryl

Idag har vi kommit till de otroligt mysiga kuddarna jag införskaffade. Visserligen "bara" innerkuddar men ihop med de kuddfodral som jag köpte på ellos förra året (ja jag är lite långsam med att slutföra projekt) så blev det alldeles lysande.
Mina kuddfodral var i storlek 65*65 cm och innerkuddar har varit vansinnigt svårt att få tag på till ett vettigt pris. På ikea kostade de 59 kr st medan ett tvåpack på ellos kostade nånstans runt 180 kr och på jysk finns inte ens storleken. Jag hävdar således att jag gjort ett bra köp.

Våra soffor ser nu inte så tomma ut, de andra kuddarna är så små att de nästan försvann men nu har vi en lagom blandning av storlekar och mängd på kuddarna. Jag är nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback