jippo vs ordning

jojo.. två helger i rad när vi begivit oss upp på berget för att springa/promenera så har vi mötts av full parkering och diverse jippon. Förra helgen var det någon form av hälsodag, vilket ju iofs är trevligt men utställare och montrar kantade startsträckan i spåret vilket gjorde det svårframkomligt när man faktiskt bara var där för att gå. Denna veckan hade maxi en familjedag, det visste jag men vad jag inte visste var att de skulle vara där uppe. Så återigen lite trångt men denna gång höll de sig från spåren och jag kunde ta mig fram utan problem med barnvagn och hund.

Annars var det gott i skogen.

När vi kom hem idag skapade vi lite ordning, föräldrapengar, försäkringar och sånt. Känns bra att få det gjort. Det är så bökigt. Det frigjorde även lite yta på köksbordet där jag förvarar viktiga papper och sånt som ska göras.

Nu väntar jag på sen lunch och sedan blir det storhandling ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback