lådberg

Usch, inte mycket blev gjort idag. Packade en väska med skor, lade ner lite lösa prylar i en låda och skulle sätta mig och pärma våra viktiga papper när jag upptäckte att sambon lyckats packa ner årets pärm och lämna de gamla i hyllan. Suck, fick ta en tom pärm och slänga in det i så länge för jag tänker verkligen inte brotta mig igenom lådberget, orkar inte ens lyfta vissa lådor. Tur att de viktigaste pappren är framme för då behöver vi egentligen inte ha pärmen.

Sedan har jag ägnat åtskillig tid med att springa fram och tillbaka till tvättstugan, det är så tråkigt. Längtar till min alldeles egna tvättstuga där jag kan tvätta när jag vill :), och hänga tvätt ute på min torkvinda som medföljer!

Imorgon _måste_ jag ringa ett par samtal på lunchen. Annars blir det jobbigt.

Fredagsmyset kan vi glömma, imorgon blir det packningsorgie istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback