packa prylar

Igår fortsatte operation nerpackning, köket ligger risigt till. Så mycket pylar man har där som man inte använder. Det kanske faktiskt är så att jag inte behöver alla fyra tekannorna jag äger men jag gillar dem och nu är de redan nerpackade och får följa med till huset. Fyra av fem ugnsformar är packade, en av två dedikerade pajformar, finkaffekopparna jag ärvt av farmor(som aldrig varit uppackade i denna lägenhet) lite kinesiska assietter och annat smått och gott. Idag tänkte jag börja på en låda med finglas om jag kan frigöra en låda vill säga. Annars får det vänta till efter helgen för då blir vi med lådor från svärmor. Gött.

Nu väntar jag på dagens lyxiga fisksoppa med räkor och lilla stump sover gott efter utflykten till maxi, inget söver henne så bra som massor med folk, lampor och saker att titta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback