nu är det helg igen...

Så var det dags för lite helg igen. Imorgon är jag ledig men det blir en tur till stan för besök på mvc och sedan kanske jag och stumpan tar en kort sväng på stan innan vi åker hem igen, fast då blir det buss. Stumpan tycker ju om att åka buss.

Vi bestämde att vi inte skulle göra nånting alls i helgen. Jag börjar vara ganska trött och tung så det är jobbigt att göra för mycket. Min enda plan är att inventera bebiskläder så att vi är vinterrustade för när den lille dyker upp. Och jag har börjat spåna på när jag ska ha semester så att jag hinner varva ner och pyssla iordning.

Det börjar också bli dags att kolla om försäkringskassan fått in mina uppgifter så att jag kan planera min föräldraledighet, denna gången ska jag vara duktig och räkna ut och fylla i på nätet så att jag kan få ut så mycket som möjligt.

Nu ska jag inleda helgen med att hänga tvätt och tömma diskmaskinen. Ingen lyx här inte.. eller ja det kanske kan bli en chokladbit sen :)

Kommentarer
Postat av: Linda S

Hej! Hoppas att allt är bra med dig, hann ju bara pratas vid lite kort på mvc. Nu närmar det sig du, fy sjutton vad tungt det börjar bli och vi väntar ivrigt på att lilla-liten ska komma ut.



Vad snurrig man blir av allt med föräldrapenning etc. Jag känner mig helt lost när jag försöker planera det för att det ska bli bra. Känns lite som att jag håller tummarna och hoppar, det blir vad det blir.



Ha en bra nyår så får vi höras av. Kram Linda

2011-12-31 @ 11:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback