en vanlig onsdag

Hilda sover eftermiddag och mamman fick en liten stund över. Idag gick promenaden till affären för vi behövde lite allt möjligt. Hilda var inte riktigt på sovhumör utan spanade livligt på allt och alla. Jag tyckte det var mycket folk för att vara förmiddag. Ska nog försöka handla ännu tidigare eller en annan dag. Söndag morgon är helt underbart, inte en kotte i affären och massor av nybakat bröd.. mm bröd.. hungrig..

När vi åt lunch idag så övade hon på att stoppa in skeden med mat på i munnen och det går riktigt bra. Tyvärr hann jag inte med några bilder på detta eftersom hon samtidigt övade på att ta kex ur skålen själv och det går mindre bra, vilket resulterar i fuktiga kex över hela hilda och halva golvet :)

När hon hade ätit satt hon och lekte för egen maskin på golvet i nästan en timme så mamman fick äta sin mat i lugn och ro. Mamman är impad. Sedan har vi även lekt lite framför spegeln. Det lyckades jag faktiskt filma så den snutten kanske kommer upp när jag får sambons hjälp senare.

Nu ska jag dregla på hemnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback