26 december the day of shopping

Vi traskade oss iväg på mellandagsrea. Det gjorde också resten av stan. Det bestämde sig också för att snöa hela dagen, oavbrutet. Sambon puttade vagn och jag gick nöjd bredvid. Det blev trots det några inköp, fynd är väl synd att säga men jag är nöjd. Det bidde en laptop. Har velat ha en länge nu och har sparat pengar så jag tyckte jag har råd. Nu ska jag kolla liveresultat på skidskytte i lugn och ro från soffan istället för att springa som en skottspole bort till datorn hela tiden ;) Men det är ju inte allt jag ska ha den till ..faktiskt

Vi investerade också i en portabel hårddisk som vi ska använda för att rädda saker på. T.ex. få tummen uto ch spara över allt från min gamla burk så vi kan hiva den till skroten eftersom den är oanvändbar.

Trevliga små inköp alltså.
Väl hemkomna så sussade hilda ett par timmar och vi ägnade tiden åt att försöka få herr P att hjälpa oss äta upp mera rester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback