utfärd och utstädning

Idag har vi varit på utfärd och hilda tyckte det var så spännande att när hon fick komma ner i vagnen straxt efter ett så sov hon 3 timmar i sträck sedan. Det var längesedan hon gjorde. Det var kul att komma ut och prata med andra mammor lite. Att fikat nog är ett av de billigaste i stan gjorde absolut sitt till. Sedan är det ju nära och bra för mig, de andra har lite längre. Men det var absolut något vi nog ska göra igen.

I övrigt försöker jag städa undan julen. Jag fick ju lite pynt av mamma som hon hade till övers och så köpte jag ju lite prylar och nu verkar det som om jag behöver en låda till att packa ner allt i. Det börjar bli fullt och sen är det lite otympligt eftersom ljusstakarna jag köpte på gengåvan inte har några kartonger så de måste packas in försiktigt. Sedan måste jag ju tvätta gardiner och dukar innan jag kan ställa ner dem så det är nog tygsakerna som får en egen låda. Att man lyckas samla på sig så mycket, utan att knappt försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback