fynd

För någon vecka sedan tipsade herr P om att han sett delar till min servis på gengåvan. Nyfiken som jag är traskade jag såklart dit och hittade finfina skålar. De två lägre är vanliga uppläggningsskålar och de lite högre kan antingen vara från apollo-serien som glöggmuggar/tillbehörsskålar, eller så kan det helt enkelt vara dryckesmuggar. Som så mycket annat är det andrasortering och då är inte stämplarna kompletta.


Efter sångstunden häromdagen följde jag med fröken H till samma affär och döm om min förvåning när det åter igen fanns delar till mig. Denna gången kaffekoppar, något mer slitna än mina egna men det är ju inte ofta man använder alla kopparna samtidigt.


Men där fanns mer att fynda. Självklart skannade vi av barnavdelningen och jag lade vantarna på ett par semi-galonbyxor till Hilda som blir perfekta när hon ska börja dagis frammåt hösten.


Det var allt för ikväll. Imorgon kanske det blir hildabilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback