söndag

Det märks att det är höst och mörkt för man är så trött. Kotten tyckte att mamma inte skulle somna om efter toalettbesöket i ottan och höll låda en bra stund. Sedan vaknade jag med ett ryck 20 över sju när stumpan högljudt repeterade ansiktets olika delar för sig själv, "munnen" var det första jag hörde.

Vi har inte gjort så mycket idag, lite städning inför morgondagens tacos, stumpan har fått gunga och leka lite ute tills hon blev aningens grinig och mamman fick bädda ner henne i vagnen och köra runt kvarteret. Somnade som en sten.
Fröken N har varit här och bytt däck och bjöd på pepparkakor, jag åt alldeles för många.

Stumpan har varit lite halvkinkig här på eftermiddagen, lite varm tycker jag att hon är men som vanligt är hon ganska pigg ändå. Vi får väl se hur det är imorgon. Det går vattenkoppor på dagis men vi håller våra tummar att hon klarar sig denna gång. Inget har synts än i alla fall.

Kvällens göromål bjuder på disk och tvätthängning.. konstigt.. det har väl aldrig hänt förut..

Ska försöka bli klar tidigt så att man är utvilad imorgon när det är dags att jobba igen. Men först ska jag nog ringa min far.
Imorgon får vi nog ringa telia igen och fråga om de tänker koppla in vårt nummer, är trött på att vänta och på att behöva ringa från mobilen hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback