nedräkningen

Missade visst en nedräkningspinne igår och skrev dessutom fel i förrgår. Nu har jag uppdaterat mig och det är nu 8 dagar kvar till beräknad bebis. Allt är lugnt idag med. Kotten har kvällscirkus, alles in ordnung.

Vi har varit på föräldra-barngruppen i församlingshemmet idag och pysslat en liten teckning till pappan. Det blev lite fika med de andra föräldrarna och så sångstund. Idag fastnade "det lilla ljus jag har" hos lilla stumpan så när vi gick hem så sjöng hon glatt "lysa klart, klart, klart" upprepade gånger :) Tills hon somnade vill säga.

Eftermiddagsutflykten gick till affären i grannbyn för hämtning av paket samt lite inhandling av förnödenheter som mjölk. Hon konsumerar en del sånt kan vi säga.

Imorgon är det frågan om vi ska följa med pappan till stan eller om vi ska bevaka skidskyttet på tv. Dagens ilandsproblem, så går det när man har semester.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh det är snart dags för bebis hos er med :-) myyysigt och spännande!! lycka till med allt :-)



Din blogg hänger inte med i min lista över nya blogginlägg trots att din adress finns med bland de bloggar jag följer, alltså dina uppdateringar syns inte. Har andra bloggar från blogg.se som gör det, kanske har du kryssat i/ur nån ruta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback