nedräkningen

Nej ingen bebis än, jag har bara inte startat min dator på ett par dagar. Men nu är det bara 3 dagar kvar till beräknad ankomst.

Igår fixade vi madrass till stumpans nya säng så om vi hinner så ska hon få upp den i sitt rum ikväll. Idag har jag och stumpan varit ute och åkt pulka runt i trädgården samt försökt bygga en snölykta. Hon hajade dock inte vitsen med snölyktan utan rev ner när mamma byggt upp :). Strunt samma, hon var ju sysselsatt en hel timme.
Nu tror jag att hon äntligen somnat för middagslur. Det har ju bara gått sisådär 45 minuter sedan vi stoppade henne i säng. Jag har lite svårt att förstå att hon inte somnar när hon ändå är så trött.
Nu ska mamman också softa om det går för kotten håller cirkus.

Kommentarer
Postat av: elli

Håller tummarna för er :) Vad kul det lät att leka i snön!

2012-02-15 @ 10:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback