lite ynkligt

idag har varit en ganska jobbig dag, rent fysiskt. Hela kroppen spänner och klämmer lite. Nu ikväll har kottens cirkus öppet som vanligt. Jag orkar inte lyfta stumpan från golvet ordentligt så jag måste försöka undvika det. Det är också jobbigt att göra för mycket manövrar i stumpans höjd, dvs närmre golvet, som att plocka upp efter henne och att sätta sig ner för att nästa sekund resa sig igen för att hämta tillbaks henne eftersom hon hinner smita iväg. Snabb som vinden är hon ibland.
Idag har hon varit ute och testat att åka pulka med pappa och det var tydligen hysteriskt kul för hon viftade med hela kroppen och skrattade högt och ljudligt. Lite bilder finns förhoppningsvis om mamman fotoskills har funkat. Just det kan man inte vara säker på nämligen :)

Nu är det dags att stoppa in en kudde till bakom ryggen och försöka sova en stund. Vad jag längtar tills jag kan sova på mage igen. Magsovande is the shit. Rekommenderas dock inte vid graviditet och amning. Konstigt va? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback