semester

För de flesta betyder nog semester mitt i vintern att de antingen åker nånstans där det inte är vinter eller att man drar till ett fjäll eller en alptopp. För min del innebär det i år att jag ska vara hemma i 3 veckor och förbereda för ankomsten av vår andra bebis. Förhoppningsvis 3 veckor. Man vet aldrig hur det går.
Som tur är så är det vinter för tillfället hos oss vilket innebär att stumpan och jag kan ta en tur i pulkan med fika, lite miniutflykt alltså. Det är bra för det kommer att bli svårt att sysselsätta henne inomhus om det är dåligt väder hela tiden. Planen är att vi ska kunna vara ute.
Imorgon står dock en liten stadsutflykt på agendan. Mamman ska till mvc och kolla läget och sedan ska vi shoppa lite nödvändigheter och kanske äta lite lunch.

Semesterns allra första plan blir dock att sova gott utan väckarklocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback