snart så

Bloggen passar ännu inte in i rutinerna men jag hoppas så smått på att vi snart är i fas igen.
Det mesta går frammåt. Lille gubben börjar få någon sorts rytm och ordning på sina timmar, det är duktigt för att vara så liten. Mamman får sova ganska mycket faktiskt och har mycket mer ork än när stumpan var liten.

Lilla gumman börjar vänja sig vid lillebror och tack och lov sover han en del när hon kommer hem från dagis så att vi kan ägna oss åt bara henne, det gör det hela enklare. Hon är gladare och hon äter utan problem. Vår hårda linje verkar ha fungerat (precis som du sa maian).
Igår fick vi besök av vän N som kapade mitt hår, välbehövligt och jag är evigt tacksam.
Idag blir det till att göra telefonärenden med kommunen, de verkar precis som på högskolan ha fikarast till 10 så varenda kotte var hänvisad nyss. Nya försök väntar.

Kommentarer
Postat av: Maia

Hahaha, jag är expert utan att ha någon erfarenhet? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback