kärt återseende

igår brakade taco-gänget ihop igen efter ca 3 månaders uppehåll i de nyblivna makarnas hem. Det var mycket trevligt och inga problem alls med barnen. Dock tog det hela ut sin rätt på stumpan idag eftersom hon var så trött vid lunch att hon inte åt utan tvärsomnade i frökens knä och sov i soffan när vi skulle hem. Men då vaknade hon och har inte sovit mer alls idag och gick trots det inte och la sig förr än sin vanliga tid, efter att först ha lyckats blöta ner pyjamasen genom att hjälpa mamma att diska. Knepig liten dam det där.
Åter till tacosen. Jag hade nästan glömt hur gott det är, fru N hade också svängt ihop en okaraktäristisk efterrätt som jag åt alldeles för mycket av(glass, grädde, maränger, banan, chokladsås...mumma).

När jag satt och matade lilleman såg jag ett bekant spel i herr Ms spelskåp, dock till en annan konsoll än väntat. Hux flux fick jag låna hela rasket(tack så hemskt mycket), så när tid infinner sig ska jag spela Age of empires på nintendo DS. Ska bli kul.

Klockan är åtta, barnen sover och jag ska dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback