ett beslut och en evighetsfråga

bestämde mig för att jeanskjol var lite överdrivet, dock blev det ett par byxor, tights, magband och 2 amningsbh:ar. allt för en alldeles rimlig summa pengar som jag ska överräcka imorgon. Bara bh:arna kostar mer i nypris än vad jag ska betala för alla plaggen. Det är jättesmidigt att ha en mammaklädes-langare.

Fortfarande fungerar inte telefonen men vi är ju en bit på väg. Man kommer i alla fall ut på linjen men får en röst som säger att man inte kan nå det slagna numret från telefonen. Lite småspännande eftersom det borde ha funkat redan i fredags eller i alla fall i måndags efter bekräftelsen jag fick från den gamla leverantören att numret var flyttat mellan mig och sambon.
Händer inget imorgon så får vi ringa och fråga vad de pysslar med... igen. "I wants me phone" (med kuttrande leprechaun-stämma)

Nu ska jag sova gott.. hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback