fokus någon?

ja någon annan måste ha det i alla fall. För jag har det inte. Det är ingen bra idé att försöka skjuta pistol när man har jobbat sisådär 8-9 timmar och är dödstrött. Jag har nog dessutom lite träningsvärk sedan i måndags så det var jobbigt att hålla stilla.
Jag gav upp efter ungefär 6 misslyckade serier inklusive ett vapenfel samt en total isärplockning av pistolen för att se vad som var fel och göra rent den. Vilket verkligen behövdes och som troligen också orsakade felet.

Får se om jag är piggare nästa vecka. Jag måste ju klara en till guldserie i år annars måste jag skjuta om allt igen nästa år.  Och fixar jag det kan jag köpa eget vapen och då kan jag göra rent det så mycket jag vill hemma så jag slipper smutsiga klubbvapen som krånglar. suck.

Nu vanliga kvällsrutinen. först vovve ut sedan säng.
*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback