snart bär det av åt andra hållet

sitter och väntar på att vi ska åka hem. Dock har mina svärföräldrar en digitalbox med inspelningsbar hårddisk så de andra sitter och tittar på repris på eftermiddagens golftävling där någon gjorde en albatross. Tyvärr så pratar de såpass mycket så att jag faktiskt vet vad det är. För er andra förstår jag att det låter underligt att man kan göra en fågel. Tilläggas bör att jag inte tycker om golf.

Jag ska försöka sova i bilen för vi kommer nog komma hem lite sent. Om jag nu kan sova. Sambon har lagat baslådan så vi ska ha ljud. Det finns fördelar och nackdelar med allt.

Och så får vi se om vi får plats med allt i bilen. Vi har blivit med nygammal TV för svärföräldrarna har köpt ny. Det är trevligt. Frågan är bara vart vi ska göra av de vi redan har. Ilandsproblemen hopar sig.

Vi får också med oss älgkött hem som jag hoppas får plats i frysen. Om inte får vi väl äta upp det snabbt.

Nu har han fått se albatrossen. nu behöver bara hunden rastas lite. Sen ska jag försöka få åka *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback