time flies

Kollegan M hävdade i morse i sin blogg att torsdagar är veckans jobbigaste ta-sig-ur-sängen-dag. Jag är mycket benägen att hålla med. Imorse vaknade jag i en ond dröm där gatulampor sken rakt i ansiktet på mig och radioapparaten skrålade för full halls och jag trodde att tredje världskriget hade börjat. Men nej.. det var bara torsdag.

Dagen flög iväg. Det kändes inte som att jag gjort något vettigt alls och likväl tog tiden slut. Får se om det går bättre imorgon. Då är det inga möten. Bara sitta på kontoret och lägga schema. Då kanske det kan bli något gjort., så vi kommer någon vart.

Nu har jag som vanligt varit uppe för länge. Jag har hört att om man sover mer blir man mindre trött!? Kan ni tänka er.. sånna konstigheter ;)

Ska bara kolla en sida till. Sen är det natten.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback