annoying

vad irriterande det är när man får en jättebra idé och sen vet man att man inte har någon aning om hur man ska lyckas med den.

Jag har som ni har märkt en liten last. Jag är småbesatt av tribe. För er som inte har en aning så är det en tv-serie. Man kan hitta massor av saker på nätet förknippat med serier. Min favoritsyssla är att titta på fanart. dvs folk som har gjort sina egna bakgrunder, ikoner/avatarer, signaturer och banners med hjälp av bilder från serien i framför allt photoshop. Jag har massor av idéer som jag skulle vilja förverkliga. Idag surfade jag in på tribal soundtrack. en sida där folk lägger upp låtar som de tycker passar en karaktär i serien och som skulle kunna användas när man gör fanart.
Fick en jättebra idé till en wallscroll(en blandning av bakgrund och banner fast den är längre än skärmen, därav scroll). Mitt musikförslag är When the children cry med White Lion(serien handlar om barn/tonåringar). Tanken är att jag ska leta upp bilder på karaktärerna när de gråter och passa ihop dem med textsnuttar till en "historia". Men jag är ju för dålig på photoshop för att lyckas ens passa ihop två bilder. Vi får väl se hur det går.
I värsta fall får jag be någon på forumet att göra den åt mig. Men det skulle ju vara så kul att göra den själv.

*suck*
får titta på ett avsnitt till för att stilla irritationen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback