besök

Hade inga storslagna planer för dagen och då blir det sällan något storslaget heller. Nöjde mig gott och väl med besök av mamma. Vi hann fika lite hemma och åkte sedan ner på stan och spanade lite i affärer bara för att det är roligt. Mamma hittade en jacka och jag köpte en tröja som jag har funderat på en månad nu. Det var kul. Sedan bjussade mamsen på mat. Vi smaskade thailändskt på orient palace. Det var trevligt.

Sen har jag varit på friskis och värdat och tagit emot besök istället. När jag kom ner var det kö till dörren så det var bara att hoppa in och beta av. Det gick snabbt och smidigt men det var verkligen full rulle hela passet. Jag som trodde det skulle vara ganska lugnt. Det var nog mest för att vi har halva priset på terminskorten. Har sålt massor av kort. Det är ju visserligen jättebra men det kan bli lite för mycket på en gång.

Nu ska jag nog bara gosa ner mig i soffan och dricka lite mer av det där roliga teet jag köpte igår. Det ska dra i 7 minuter och smakar pepparkaka :)

*poff*

Kommentarer
Postat av: Maian

Det där teet lät intressant. Vart köpt, vad heta?

Postat av: Stina

är det yoga-te? Jag har ett sånt som smakar lakris och kanel, gottgottigottgott

2007-10-22 @ 20:47:36
URL: http://thedungeon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback