Beach och vrålåk

Det märks att det är vår. Jag och fröken C invigde "Högskolan Beach" idag på eftermiddagsfikat. Det var jätteskönt i solen. Jackornas tid är snart förbi :) Nu kommer baden-baden! Vi får se om det är lika bra väder imorgon. Är det det så ska jag banne mig ha glass också. Blev omåttligt sugen på det när jag tittade in hos Maian. Jag vill också ha lakritspuck.

En annan sak med vårvädret är vrålåken. Det dyker upp lite mer motorcyklar etc. Jag har invigt även detta fenomen genom att få skjuts hem från friskis av min nya värdaspirant i hans vrålåk. Det var en fiiiiin bil. Smidig som attan och man satt riktigt sportigt, dvs lågt. En sån vill jag också ha när jag blir..eh ..stor och skaffar körkort ;)

Nu fattas bara mer sol och mer träning så man blir sommarsnygg. Nä.. jag satsar på skönhetssömn istället.

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback